2017 m. birželio 24 d., šeštadienis

Bananėlių ledai, kai nežinai kaip pagaminti tikrus ledus


Praėjusį savaitgalį su drauge varėm švęsti gyvenimiškų pergalių ir šiaip pasilepinti. Nuvykom į Druskininkus ir apsistojom spa. Įšokom į chalatus ir pasileidom kasas. Tokį nuotykį apturėjau pirmą kartą ir nemeluosiu, kai visą gyvenimą poilsis man buvo lakstyt miškais, šita patirtis buvo daugiau mažiau neįprasta ir reikalavo pripratimo. Obettačiau, galiausiai visai patiko gulėt purve, suvyniotai į plėvelę ir nejudėt. Skamba kaip nusikaltimo scena, bet viskas čia ne taip. Pažadu.

Sekmadienis, kai ruošėmės važiuoti namo, buvo labai gražus, saulėtas ir fainas. Buvo šilta, todėl draugė valgė ledus, o veganė gėrė kavą su ledukais… Bet slapčia norėjau ledų. Tai kai grįžom po visų klajonių, traukiau lauk iš šaldiklio bananus ir ėjau gamintis savo ledų versijos.

Kai buvau maža, man nuoširdžiai atrodė, kad ledams pasigaminti užtektų užšaldyti pieną su uogomis. Mano didžiai nuostabai, tokiu būdu dangiškas vanilinis plombyras su uogiene vis tik nepasigamina. Tam kartui, palikau tą darbą profesionalams.

Vėliau, kai jau praėjo daug maž 15 metų nuo mano pieno ledų fiasko, pamaniau, kad jau esu pakankamai brandi ir gabi pasigaminti tikrus ledus pati, pagal receptą ir viską ten. Ir pasirodo, kad niekas iš tikro nenori, kad tu tuos ledus pasigamintum pats ir todėl padarė taip, kad juos pasigaminti galėtum tik naudojant kažkokius neaiškius aparatus. Na bent jau man taip atrodė tuomet. Tai ir vėl nusprendžiau, kad na ką padarysi, nelemta tau Milda ir viskas.

O iš tikro, viskas ko reikėjo, tai tiesiog išmokt ieškoti. O tą išmokau, kai nusprendžiau maitintis veganiškai ir pradėjau dairytis alternatyvų. Ir iš čia atsirado pats paprasčiausias žemėj ledų receptas, kuriam beveik nieko nereikia. Tai čia kaip tik man. Šitie ledai pasigamina iš šaldytų bananų. Viskas. Ties čia gali ir sustoti, arba gali pasiturbint juos. Aš pasiturbinau ir dariau dviejų skonių. Pagal pateiktus kiekius ledais būtų galima dosniai pavaišinti 4 žmones.


Kokosų skonio ledams reikėjo:
2 susmulkintų šaldytų bananų
2 v.š. Kokosų drožlių
50 ml kokosų pieno (galima riebų, galima ir neriebų naudoti)

Miško uogų skonio ledams reikėjo:
2 susmulkintų šaldytų bananų
Saujos šaldytų uogų
50 ml kokosų pieno

Gaminimas užtruko maždaug 5 minutes. Sumeti vieno skonio ledų ingredientus į maisto smulkintuvą, sumakaluoji iki kol viskas pasidaro vientisa. Išimi turinį ir sudedi kito skonio ledų ingredientus į smulkintuvą. Pakartoji tą patį. Tada viską sukrėčiau į nedidelę skardelę, pamarmaliavau, kad susimaišytų spalvos ir idėjau į šaldymo kamerą kokiom dar 10 minučių. Ir viskas. Turi ledų.




Skonis jų yra puikus ir dar tikrai ekspermentuosiu su kitokiais variantais. Miško uogų skonio ledai gal kiek labiau priminė įprastą smoothie, bet kokosiniai man buvo topų topas. Dar jeigu būčiau vanilės įdėjus šiek tiek, tikriausiai būčiau pati save iš kedų išvertus. Šiaip jokio pridėtinio saldiklio į ledus nedėjau, todėl jie iš tikro buvo gaivūs ir lengvi. Bet pasaulis nesugrius juos šiek tiek pasaldinus kokiu klevų sirupu ar cukrumi. Man to nereikėjo, bet tik leidžiu žinot, kad galima ir aš tave palaikau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą