2017 m. gegužės 29 d., pirmadienis

Raw energijos batonėliai, kurių nemėgs mano draugės


Tiesa yra ta, kad šitas gražias pasakas apie gardų maistą rašau dėl trijų žmonių. Numeris vienas esu aš. Numeris du yra mano draugė, kuri irgi gyvena be mėsos ir mėgsta, kai dalinuosi receptais su ja. Numeris trys yra kita draugė, kuri šiaip mane labai mėgsta. Tačiau šito recepto nemėgs du iš trijų žmonių, dėl kurių yra šitas blogas. Jei mano savimeilė nebūtų tokia didžiulė, gal net ir nerašyčiau šito įrašo. Bet mano laimei, štai aš. Ir štai mano kūrinys.



Per draugės, kuri mane mėgsta, gimtadienį, bevažiuojant į jos gimtus Biržus, degalinėj pamačiau raw-vegan-gluten free-sugar free energijos batonėlius. Aš tokių dalykų visada dairausi, nes įdomu ką tokiems kaip aš turi pasiūlyti parduotuvės, arba dar geriau - degalinės. Paėmiau ir paskaičiau vieno iš jų sudėtį  - datulės, abrikosai ir anakardžiai. Easy, pamaniau. Bet tada nepirkau, nes nenorėjau valgyti, o ir kainavo jis beveik du eurus. Tačiau vakar, važiuodama iš pajūrio sustojau degalų ir langų skysčio. Buvau nevalgius pusryčių, tai tiesą sakant, iškart ieškojau to batonėlio, nes žinojau, kad noriu. Buvo skanu, bet pamaniau, kad galiu geriau. Ir pigiau.

Rezultatais likau patenkinta. Ketinu kartoti.


Batonėliams naudojau:
1/4 puodelio džiovintų abrikosų
1/3 puodelio džiovintų datulių
1/4 puodelio anakardžio riešutų
1 v.š. kokoso drožlių
1 v.š. chia sėklų
1 v.š. sezamo sėklų
Žiupsnelis druskos

Anakardžio riešutus užpyliau verdančiu vandeniu ir palaikiau apie 10 minučių, kad suminkštėtų. Visą kitą sumečiau į maisto smulkintuvą (aš niekad nesu tikra, kaip jį pavadinti, žinau tik, kad ne blenderis čia) ir viską susmulkinau. Viskas.

Na gerai, ne visiškai viskas. Tą visą masę išklojau ant kepimo popieriaus į nedidelę skardą duonai, apibarsčiau dalykėliais, kad gražiau atrodytų ir palikau nakčiai šaldytuve. Ryte viską supjausčiau ir paragavau. Buvau teisi - tikrai geriau. Ir šitas skanumynas šaldytuve kokią savaitę tupėti gali drąsiai, tai jeigu norisi daugiau pasigaminti vienu kartu, galima dvigubinti receptą. Man tiesiog į maisto smulkintuvą vienu kartu netilpo daugiau dalykų.

Ai, o kodėl mano vienintelėms dviem fanėms nepatiks šitas receptas? Nes jos labai užtikrintai nemėgsta datuliu. Tai todėl.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą